Kuku Harimau

Mahar : RM600.00 (Besar)


Harimau adalah haiwan liar yg digelar dan dikelaskan sebagai Raja Rimba, Pak Belang dan sebagainya. Taring, kulit, misai, kuku, hati hinggalah zakarnya mempunyai keupayaan tertentu didalam perihal ilmu ghaib... Sekiranya harimau tersebut matinya didalam mati beragan, seringkali pengamal ilmu hikmah akan menggunakannya dengan sebaik mungkin. Tidak kira apapun anggotanya. Mati beragan, terlalu banyak khasiatnya didalam ilmu ghaib. Terutamanya didalam ilmu pertempuran. Malah ada yg menggunakan utk ilmu panjang / lanjut usia. wallah hu a'lam.

Apapun, terserah pada penilaian anda. Boleh jadi baik utk anda begitu juga sebaliknya, Tepuk dada tanya iman. Inilah salah satu rahsia alam semulajadi anugerah Allah SWT kpd hambanya yg mengkaji dan mempelajari. Namun harus diingat, semuanya diatas izin Allah dan ketentuannya. Jangan dilupakan atau dibuat-buat lupa. 

Bagi yg memahaminya sahaja yg merasakannya. 

Di tanah jawa, kuku harimau mati beragan digunakan dengan menyelitkan diantara ibu jari kaki. Perjalanannya akan menjadi singkat dan cepat. Malah si pemakainya tidak terasa terlalu penat. Begitulah keindahannya. Sekiranya digunakan untuk pertempuran, bayangkan sahaja aliran tenaganya yang segagah harimau. Tidak akan cepat keletihan.

Kuku harimau juga, perlu utk seseorang menguasainya. Aura merah yg sangat panas. Bukan semua org boleh memilikinya. Perubahan sikap yg ketara, dapat dirasakan sendiri. InysaAllah, untuk menyerasikan dan kesesuaian pemiliknya, akan saya kongsikan beberapa petua dan rahsia.

::: PENUNDUK / PENGGERUN / KEWIBAWAAN / PEMBUNGKAM / KUDRAT HARIMAU  / KEPANTASAN / :::

0 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts