Rotan Sonsang


Mahar : RM90.00

Rotan Songsang adalah satu lagi kayuan mistik yang tidak kurang hebatnya dan mempunyai khasiat mistiknya yang tersendiri. Rotan Sonsang  ini sangat mistik kerana ruasnya songsang dan terbalik, iaitu arah ruasnya songsang dari atas mengadap ke arah bawah dan ada yang mengadap arah ke atas iaitu berlawanan antara bahagian atas dan bahagian bawah. Memang ajaib, mistik dan rare rotan seumpama ini.

Rotan Songsang  ini berfungsi sebagai pembalik ilmu jahat orang, meredam niat tidak baik bertukar kepada baik, maknanya jika ada orang yang ingin menganiayai atau marah dengan kita, sebaik sahaja bertemu dengan empunya Rotan Songsang , Insya Allah niat jahat dan marahnya akan menjadi reda, tawar dan bertukar baik.

Jika ingin menggunakan Rotan Songsang sebagai Pembalik Ilmu jahat dan sihir kiriman orang, letakkan sahaja Rotan Songsang secara terbalik, iaitu bahagian akarnya letakkan arah ke atas, Insya Allah pelesit, Jerangkung, Jin, Balan-Balan akan takut dan kiriman sihir akan berbalik kepada si pengirim, ajaib dan mistik ciptaan Allah Tuhan Maha Kuasa.

0 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts